woensdag 15 maart 2017

Je bent niet oud je bent een klassieker

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een mannenkaart. Als ik niks te doen heb zit ik vaak filmpjes op you tube te kijken en daar zie ik de laatste tijd vaak filmpjes over het maken van achtergronden met inkt en stempels. Het resultaat vind ik dan meestal wel heel mooi.Maar ik heb niet zoveel kleurtjes inkt en ook stempels heb ik dan weer niet de juiste....  Nu had ik gisterochtend nog wat tijd over voordat de visite kwam en ik wat kleurtjes inkt gezocht en dacht ga het gewoon is iets proberen.

Deze digi (mo manning) heb ik al een tijdje ingekleurd liggen maar had er geen bij passend papier bij....dus die heb ik gepakt inktjes erbij gezocht en aan de slag. Vanmorgen maar meteen een kaart mee gemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden is heel anders als wat ik meestal maak.
Morgen heb ik weer een kerstkaartje zoals jullie van me gewend zijn.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Scrapping4fun #85 Boys,Male,Masculine
Stempelsonne challenge #186 Anything goes
Inspiration Destination Challenge #124 Anything goes
A Bit More Time To Craft #40 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

12 opmerkingen:

  1. Ganz toll! Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, knap hoor! De kleuren zijn ook zo mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind hem super mooi !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart supergaaf....prachtige achtergrond gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dit mannenkaartje Marja...en zeker een super gaaf en mooi ingekleurd stempeltje erop..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg en wat een mooie kleuren. Je achtergrond vind ik echt helemaal top!! Geweldig effect met dat inkt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is je prima gelukt een mooie achtergrond te maken Marja.....wat een prachtige mannenkaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, love the background and cute image
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This card is lovely and perfect for our challenge! Sweet image. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen