donderdag 2 maart 2017

Lief kerstkaartje

Hoi allemaal,

Donderdag dus heb weer een kerstkaart om te laten zien.
Deze week was er een kleurenchallenge bij 52WTC en dat vind ik altijd wel leuke challenges om aan mee te doen. Dus weer een leuk stempel gezocht en ingekleurd in de kleuren van het kleurenpallet.
Heb deze keer een whimsy stempel (Wee Berry) ingekleurd met mijn faber castel polychromospotloden.  Was even zoeken na leuk DP papier maar kwam nog een ouder blokje tegen en daar zaten wel kleurtjes in die erbij paste....Leuke bloemetjes van Crea Lies er weer bij gebruikt.

Het is hier nu slecht weer dus blijven maar binnen vandaag. Frank had gisteren de groentekrat weer bij dus dadelijk alles is uitzoeken en wat in de vriezer stoppen . Probeer straks ook bij jullie langs te komen....merk dat het me niet altijd meer lukt om overal een reactie achter te laten ,maar ik zie jullie kaarten wel en probeer toch met regelmaat een reactie achter te laten maar soms lukt het me gewoon niet.
Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
52WTC # Februari challenge
ABC Christmas Challenge  # G for Girls
Sparkles Christmas Challenge #74 Use silver or gold
Scrapbook Stamp Society # 111 Anything goes
Lil Patch of Crafty Friends #52 Anything goes
Crafty sentiments designs # Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

28 opmerkingen:

  1. woww alweer zon mooie kaart,in mooie kleuren.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief kerstkaartje Marja!!!
    Ik begrijp het hoor van het reageren, het lukt mij ook niet altijd! maar doe ook mijn best!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Marja!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief kaartje Marja. Ik ga ook zo aan de knutsel, is er wel weer voor.
    Fijne dag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
      Succes en hopelijk tot de volgende keer.

      Groetjes Karin DT coördinator

      Verwijderen
  6. Het is een schatje van een kaart Marja en wat heb je weer mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.....prachtig.....een echte Marja kaart....zo leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow weer supermooi hoor Marja!
    Ben dol op jou stijl. Prachtig!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje!
    Mooi ingekleurde stempel.
    Heel leuk aangekleed.
    Fijne avond Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerst kaart heb je weer weten te maken Marja! De afbeelding is prachtig ingekleurd. Knap!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Marja! De kleurtjes komen mooi terug in je kaart! Leuk dat je meedoet met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kerstkaartje Marja, perfecte kleurtjes voor onze challenge!
    Fijn dat je meedoet!
    Ik geraak de laatste tijd ook niet rond op blogger, heb zelfs van heel de week nog niets geknutseld...Gelukkig nog een paar op voorraad om te plaatsen...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marja,
    op donderdag is het inderdaad wel heel erg druk,maar ik blijf mijn best doen..Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart,Marja.Lief stempeltje en prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag hem al op Facebook voorbij komen. Wat is die mooi zeg, mooie elementen. Het lukt mij ook niet hoor om overal te reageren, ik kijk wel regelmatig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een schitterend kerstkaartje geworden marja...je hebt het prachtige stempeltje zoooo mooi ingekleurd...
    en ik heb vandaag ook moeite om overal langs te gaan...
    En we moeten ook nog kaartjes maken hè!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de gevraagde kleurtjes. Stempel is ook zo mooi ingekleurd.
    Groetjes, Yvonne
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute image. Great layout. Thanks for sharing with Sparkles Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie en lief kaartje, wat heb je de digi prachtig ingekleurd. Wat heb je voor Joyce een mooie verjaardagskaart gemaakt en zo grappig hoe je aan het ribbelkarton komt.
    Mij lukt het ook niet altijd hoor om reactie's achter te laten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at Sparkles Christmas Challenge "Gold or Silver on your card" good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card Marja, the image is adorable and the papers and colours are beautiful :-)

    Thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge 🎄
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schattig kerstkaart. Met een heel lief stempeltje. Mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowwww this card is super!
    Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card. Thanks for playing along with us at Lil' Patch of Crafty Friends.
    Lynn aka Lynnpenguin, LPoCF DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Your card is gorgeous! I love the sweet image, and all of the lovely layers and details on your card. Thank you for joining our challenge at Scrapbook Stamp Society. We would love to see you again!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen