maandag 6 maart 2017

Voor mijn dochters.

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik er met twee cadeauzakjes die ik gemaakt heb voor Paradise of magnolia waar ik deze keer gastdesigner mag zijn. Het thema was easter...nu maak ik eigenlijk nooit paas kaarten maar ben toch aan de slag gegaan ,leuke magnolia stempel ingekleurd en toen kreeg ik het idee om er een zakje van te maken daar wat paaseitjes in en je hebt een leuk paascadeautje.....toen ik bezig was bedacht ik me aan wie zal ik het is gaan geven en dacht daarbij aan Sandra die is ook helemaal weg van roze maar dan moest ik er natuurlijk nog eentje maken voor Claudia die vind dat natuurlijk ook leuk om te krijgen dus zodoende zijn het er twee geworden.

Zakje heb ik zelf gevouwen van wit cardstock,magnolia is ingekleurd met mijn faber catel polychromos potloden ,plaatje gemat op een ovaal van MD ,randje van het zakje heb ik afgeknipt met een kartelschaar geeft wel een leuk effect verder nog een grote bloementoef erop gemaakt wat knoopjes,vlindertjes en pareltjes en een knijper om het zakje dicht te houden.
Ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden,ik vond het erg leuk om ze te maken.




Hier nog een foto van elk zakje apart.





Deze wil ik mee laten doen bij,
LHOSM #144 Anything goes
Addicted-to -stamps #143 Pasel colours
Crea Chicky's #8 Pasen
Scrapplezier  # 26 Lente (hier wil ik met het gele zakje meedoen)
The Sketcy Challenge #114 Spring
Pearliy Sparkles Challenge #14 Flowers
Card Mania #90 Pastel colors
Paradise of stamps #54 Spring

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke paaszakjes heb je voor je dochters gemaakt, Marja! Tilda is mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superlief cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk Marja. En weer zo mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous gift bags, such pretty gifts. Thanks for joining us at Paradise of Stamps for our challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dan allebei verwennen hè!!! Wat een leuke kadootjes zo met het leuke magnoliaatje!
    Dat zal extra lekker smaken uit zo'n lief zakje van Mams, hihi
    xxGerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kadozakjes voor he dochters. Beide varianten zijn gaaf.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave zakjes !!!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve zakjes zijn dit. Mooi gekleurd en zo leuk om weg te geven!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor je deelname bij Scrapplezier!

      Verwijderen
  9. Hoi Marja,
    wat heb je 2 leuke paas cadeautjes gemaakt voor je dochters, leuke digi's en mooi afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh what fabulous gift bags! I love the designs and beautiful Tilda. Thank you for sharing with us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn 2 hele leuke paascreaties geworden!
    je dochters zullen dit wel geweldig leuk vinden om te krijgen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 2 schattige paascreaties. Inderdaad leuk om er eitjes in te doen. Heel erg leuk gemaakt. Leuk om zo de eitjes weg te geven. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi gemaakt Marja. Je meiden zullen hier wel blij mee zijn!!
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 hele leuke paascreaties Marja...en er ook hele lieve Tildaatjes erop...leuk hoor om zo paaseitjes in te doen...hele leuke weggevertjes voor de meiden

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marja wat een knappe paaszakjes ... De stempeltjes zijn heel lief en knap ingekleurd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk..... super gewoon.
    Dank je wel voor het delen van je mooie creatie.
    Liefs Bianca.
    DT Pearly Sparkles Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuk zeg!! Gezellig dat je meedoet bij Pearly Sparkles.....succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. too cute
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee prachtige paas cadeautasjes voor je dochters. Super mooi!! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow... beautiful makes… many thanks for joining in at Pearly Sparkles. Hugs, Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende paas zakjes met lieve lente kleuren. Heel mooi, bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen