zondag 16 juli 2017

Fairy

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik zomaar heb gemaakt omdat ik het leuk vond....komt vast nog wel is van pas. Ik heb voor dit kaartje een digi van Mo Manning (Berry Fairy Amai)in gekleurd met mijn copics...ben daar nog steeds druk mee aan het oefenen,maar ook de potloden gebruik ik nog veel vind het beide leuk om te doen. Bij Scrap Cards vroegen ze om iets met vleugels...dan moet ik meteen aan mijn leuke fairy´s denken en daar passen dan weer vlinders bij ,het mooie dp papier met deze zachte kleuren  is van Noor design. Mallen die ik gebruikt heb zijn deze keer ook allemaal van Noor design.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Scr@p-Cards Challenge #98 Iets met vleugels
Love to scrap  #99 Anything goes
Love To Craft #12 Anything goes
Crafty Calender Challenge # Anything goes
Dragon fly dream challenge # Anything goes
Crafting with friends #47 Anything goes
The Corrosieve challenge # Anything goes
Little Miss Muffet Challenge #167 Anything goes
The paper shelter #302 Punchesand  and/or dies

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

25 opmerkingen:

  1. Heel leuk schattig kaartje!
    Mooi ingekleurd.
    Prachtige details.
    Heel leuk gedaan Marja!
    groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met vlinders. En je digi is ook zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart Marja en zo lief.

    ja ik had je willen mailen maar zie geen email dus vraag ik nog een keer wil je me mailen

    karinerikvaneijk@hotmail.com

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    Je kaartje is super en weer heel mooi ingekleurd.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Marja. Leuke digi en het papier is zeker mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk kaartje weer, Marja. Het plaatje is mooi ingekleurd en springt er mooi uit.
    Bedankt dat je weer meedoet bij LMMS!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Marja. Alles weer zo leuk gecombineerd. Leuk afdrukje en heel erg mooi in gekleurd. De vlindertjes passen er leuk op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje is dit! heel mooi kaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverd, mooi met die zachte kleurtjes en lieve digi. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Marja,
    Ik hoop daar binnenkort even tijd voor te hebben. Gewoon ene kaart maken zomaar omdat ik het leuk vind, zonder een bestemming. Mar eerst een paar persoonlijke kaarten en wat DT werk. Jouw kaart is een plaatje! Heel mooi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, mooie kleuren en digi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoepie is het Marja! Heerlijk he gewoon even iets zo maar voor jezelf freubelen zonder opdracht/bestemming er achter en ik weet zeker dat hij straks op een goed plekje terecht zal komen!
    Leuk dat hij meedoet aan onze Scr@pCardsChallenge!

    xx Irene - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Marja wat een schatje
    dank voor je mooie deelname fijne dag liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is deze weer mooi gemaakt Marja, prachtig van kleur ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is echt een dotje Marja. Zowel je kaart als de fairy die zo lief zit te zijn met haar framboos. Mooie kleuren en een mooie opbouw van de kaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. supergave kaart. prachtig afdrukje.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marja
    Wat een superlief kaartje met dat liefje die je heel mooi ingekleurd hebt en ze is zo mooi omringd door de prachtige vlinders.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart,Marja.Mooie ingekleurde digi en mooi afgwerkt met alle vlinders.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Marja,mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi en schattig kaartje met mooie kleurtjes. Het kleuren gaat je prima af, ik vind je digi's altijd prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your card is stunning! The design and you use of dies is wonderful. Thank you for joining us at The Paper Shelter. We would love to see you again!
    ~ Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaart is dit weer Marja. En met dat kleuren blijf ik ook oefenen, kan voor mijn gevoel altijd beter. Maar is ook gewoon heel leuk om te doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sweet, sweet, sweet. What an adorable card! I love the image and your coloring is great. Those die cuts are all so complimentary to this card, too! Thanks for joining us at The Little Miss Muffet challenge! --Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Craft, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a cute card!! Good Luck with your entry. Thank you for joining us at Crafty Calendar Challenge!
    DT - Crafty Calendar Challenge
    Creative Paper Boutique

    BeantwoordenVerwijderen